Fullsupportavtal
Ett fullsupportavtal syftar till att hantera IT-infrastrukturen på ert företag till en fast månadskostnad. Det möjliggör en proaktiv och professionell hantering av tekniska utmaningar och säkerställer att ert företag kan fokusera på sina kärnverksamheter med en pålitlig och välfungerande IT-miljö i ryggen. Ett fullsupportavtal innebär att vi inte bara ger er fjärrsupport genom att ansluta till era datorer, utan vi tillhandahåller även personlig support på plats hos er.
Fjärrsupportavtal
Ett avtal för fjärrsupport har som mål att ta hand om IT-infrastrukturen inom ert företag till en fast månadskostnad. Det möjliggör en proaktiv och proffesionell hantering av tekniska utmaningar och säkerställer att er verksamhet kan ägna sig åt sina kärnaktiviteter med stöd av en pålitlig och väl fungerande IT-miljö. Genom ett komplett fjärrsupportavtal erbjuder vi support genom att ansluta till er IT-miljö.
Serviceavtal
Att teckna ett serviceavtal med Typ IT ger ert företag fördelen av att ha en pålitlig partner som tar hand om er IT-infrastruktur och system. Det ger trygghet, effektivitet och möjlighet att fokusera på kärnverksamheten istället för att hantera tekniska utmaningar på egen hand.
Wifiavtal
Genom att välja vårt Wi-Fi-avtal garanteras du tillgång till ett högpresterande nätverk som kombinerar flexibilitet, säkerhet och mångsidiga möjligheter. Vi driftar, övervakar och servar ditt nätverk och ser till att din utrustning alltid är aktuell och att du kan jobba säkert.
Backupavtal
Ibland inträffar händelser som absolut inte borde inträffa. Situationer där värdefull information går förlorad och återhämtning verkar omöjlig.
Genom att teckna en backup- och återställningsavtal med oss på Typ IT kan ni vara säkra på att ni är väl förberedda. Vi tar proaktivt itu med risken för informationsskador och arbetar för att minimera de ekonomiska påfrestningarna som kan uppstå vid eventuell avbrottstid.